SZKOLENIE “TRENER UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH“

Dzięki szkoleniu TRENER UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH w nurcie TSR zyskasz nowe możliwości znalezienia pracy jako psycholog specjalista dla dzieci i młodzieży w placówkach edukacyjnych i pedagogicznych.

Autor kursu - psycholog, współzałożycielka Fundacji Kobiet Dobrawy. Jestem autorką warsztatów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży, członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Posiadam certyfikat terapeuty TSR oraz TUS.

Zapotrzebowanie

na specjalistów z tej dziedziny ciągle rośnie w związku z uzależnieniem cyfrowym dzieci!

Terapeutka dziecięcy

Zawód ten daje możliwość specjalizacji w konkretnej dziedzinie - czyli praca jako terapeutka dziecięcy

Praca na swoim

Możliwość prowadzenia własnej działalności i pracy na swoim!

Szlachetne dzieło

Możliwość wpływania na zdrowie psychiczne innych oraz możliwość niesienia pomocy!

Dołącz do kursu online

Dziecko może zidentyfikować i wyrazić swoje emocje, a także uzyskać dostęp do ich kontrolowania. Na kursie TUS przekazujemy trenerom, jak odbierać emocje oraz rozumieć, co jest skutkiem.

Dzięki szkoleniom TRENERA UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH w TSR, zyskasz nowe możliwości pracy jako specjalista psychologii dzieci i młodzieży w placówkach edukacyjnych. Szkolenie odpowiada na rosnące problemy z umiejętnościami społecznymi u dzieci, nastolatków oraz dorosłych, którzy mają trudności w relacjach, radzeniu sobie z emocjami i są uzależnieni od cyfrowego świata.

Systematyczne przeglądy przeprowadzone do tej pory wykazały ogólną skuteczność Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) w różnych kontekstach kulturowych (Neipp & Beyebach, 2022). TSR okazała się skuteczna w różnych obszarach, w tym:

– Praca z dziećmi i nastolatkami: Franklin et al. (2023) podkreślają efektywność TSR w pracy z młodzieżą, co może przyczynić się do lepszego radzenia sobie z wyzwaniami rozwojowymi.

– Osoby po urazie: Eads i Lee (2019) zwracają uwagę na pozytywne rezultaty TSR w rehabilitacji osób po urazach, co może wspierać ich proces zdrowienia.

– Praca z parami: Badania Mohammadiari i Hoseinian (2018) pokazują, że TSR może być skuteczna w poprawie relacji w parach, co może prowadzić do lepszej komunikacji i zrozumienia.

– Osoby z uzależnieniem od substancji psychoaktywnych: Franklin i High (2021) wskazują na zastosowanie TSR w terapii uzależnień, co może wspierać osoby w procesie wychodzenia z nałogu.

– Osoby z ograniczonymi zdolnościami intelektualnymi i ich rodzinami: Carrick i Randle-Phillips (2018) opisują, jak TSR może wspierać zarówno osoby z ograniczeniami, jak i ich bliskich, w budowaniu lepszych relacji i umiejętności życiowych.

-Osoby z zaburzeniami internalizującymi: Schmit et al. (2016) zauważają, że TSR może być skuteczna w pracy z osobami z zaburzeniami takimi jak depresja czy lęki, oferując im narzędzia do radzenia sobie z trudnościami.

Te badania potwierdzają wszechstronność TSR i jej zastosowanie w różnych kontekstach terapeutycznych, co czyni ją wartościowym narzędziem w pracy z różnorodnymi grupami.

Edukacja skierowana jest do studentów i absolwentów wydziałów psychologii, pedagogiki i logopedii. Inne kierunki edukacji są również możliwe i rozpatrywane indywidualnie po złożeniu wniosku.

2 dni nauki (sobota i niedziela – 6 godziny nauki dziennie).

Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach (SFBT) początkowo była stosowana w terapii małżeńskiej i rodzinnej, ale z czasem znalazła zastosowanie w edukacji, opiece społecznej i terapii grupowej. Kluczowe zasady tego modelu to skupienie na rozwiązaniach, orientacja na przyszłość oraz wzmacnianie zasobów klienta.

SFBT koncentruje się na osiąganiu zmian w krótkim czasie, zamiast analizować przeszłość. Podejście to zyskało popularność dzięki swojej skuteczności i ukierunkowaniu na konkretne rezultaty, co jest szczególnie cenne dla klientów pragnących szybkich zmian w życiu.

Goldstein (1981, 2001), twórca tej metody, opracował zestaw pięćdziesięciu umiejętności. Umiejętności te uważał za najważniejsze dla właściwego funkcjonowania społecznego (w tym umiejętność słuchania, proszenia o pomoc, dołączania, rozumienia innych, zadawania pytań, rozpoznawania własnych uczuć itp.).

Metoda nauczania poprzez interakcję, opracowana przez R. Emme i M. Plasmeiera, opiera się na społecznych interakcjach uczestników, które wspierają rozwój umiejętności społecznych. Uczestnicy komunikują się, dzielą doświadczeniami, omawiają sytuacje i grają w gry fabularne. Dzięki temu lepiej rozumieją siebie i innych, a także rozwijają empatię, komunikację i umiejętności rozwiązywania konfliktów.

Dołącz do kursu online

Kurs ten obejmuje:

  • 20 lekcji w: programie;
  • 10 godzin szkolenia online;
  • nagrania webinarów;
  • Dodatkowe materiały;
  • Zaktualizowana wiedza;
  • Nieograniczony dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;
  • Certyfikat Ministerstwa Edukacji Publicznej.

Uczestnicy naszych szkoleń na trenera TUS z powodzeniem znajdują pracę w sektorze pomocy psychologicznej oraz w placówkach edukacyjnych, gdzie rośnie zapotrzebowanie na wsparcie w zakresie zarządzania emocjami i trudnymi zachowaniami dzieci i młodzieży.

2024-08-14_13-32-07.png

To jest certyficat

Szkolenia odbywają

Godziny otwarcia

Jesteśmy w sieciach społecznościowych